Згідно з повідомленням Bloomberg, китайські маркетплейси Temu і Shein стали свідками значного зниження продажів на американському ринку після підвищення роздрібних цін внаслідок нових тарифів США. У період з 25 квітня по 1 травня продажі Shein впали на 23%, а Temu – на 17%. Це стало наслідком відміни податкової пільги de minimis, якою раніше користувалися компанії для безмитного постачання товарів з Китаю. Дональд Трамп збільшив мита на імпорт з Китаю до 145%, що призвело до зростання вартості продукції і падіння споживчої довіри. Товари на Shein, зокрема з категорії краси та здоров’я, подорожчали вдвічі, іграшки та товари для дому – на 60% та 40% відповідно. Temu також підвищила ціни через нові мита Трампа, але планує перейти до моделі локального виконання замовлень, щоб уникнути мит. Amazon, Walmart і Target поки не змінили ціни, проте тиск від постачальників з Китаю створює невизначеність щодо майбутніх витрат для споживачів.
Мита Трампа обвалили продажі Shein й Temu

Залишити відповідь