У середині серпня багато авторів на YouTube почали помічати зниження кількості переглядів своїх відео. Деякі канали зафіксували навіть майже удвічі менше переглядів. Хоча офіційної інформації від компанії YouTube немає, аналітики та непрямі заяви Google вказують на те, що причиною можуть бути блокувальники реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з різних пристроїв залишаються стабільними, а от з комп’ютерів вони скоротилися на половину. Цю тенденцію підтвердив і технологічний канал TechLinked. У Google заявили, що глядачі, які користуються блокувальниками реклами та іншими інструментами обмеження контенту, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на зниження переглядів, доходи від реклами залишаються на попередньому рівні, що може означати, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники поширені найбільше. Компанія YouTube вже раніше заявляла про вплив блокувальників на точність статистики переглядів.
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Залишити відповідь