За даними Politico, старі російські танкери вичерпують свій ресурс і потребують утилізації, що призводить до зменшення можливостей тіньового флоту. Це змушує власників продавати судна зі знижкою та шукати способи компенсувати збитки. Експерти вказують, що багато кораблів тіньового флоту вже перевищили строк служби і потребують утилізації. У листопаді в Туреччині розпочали розбирання танкера Eagle S, який перевозив російську нафту. Утилізацію цих кораблів проводять у різних країнах, але часто це відбувається в країнах Південно-Східної Азії, де норми безпеки не завжди дотримуються. Судна тіньового флоту перебувають під санкціями, що ускладнює їхню утилізацію та продаж. Експерти рекомендують західним урядам створити механізм для офіційного продажу таких кораблів власниками, які зобов’язуються покинути цей бізнес.
Танкери тіньового флоту Путіна почали списувати на металобрухт

Залишити відповідь