У 2024 році компанія Meta може отримати близько 10% від загального обсягу продажів, що становить приблизно $16 млрд, від показу реклами шахрайських схем і заборонених товарів. Внутрішні документи компанії показують, що такі оголошення включають фейкові інвестиційні проєкти, незаконні онлайн-казино, шахрайські інтернет-магазини та заборонені медичні засоби. Meta намагалася виміряти розміри такої реклами на її сервісах, особливо на Facebook та Instagram. За даними компанії, у 2024 році від реклами високоризикових або потенційно шахрайських кампаній Meta заробила близько $7 млрд. Кожного дня користувачам показується до 15 мільярдів подібних оголошень. Meta заявляє, що активно бореться з шахрайською рекламою, проте визнає, що оцінка у 10% є приблизною. Компанія також стверджує, що деякі згадані оголошення не порушують її політику після подальшого аналізу.
Meta заробила $16 млрд у 2024 році на шахрайських оголошеннях – Reuters

Залишити відповідь