Футбольний клуб “Динамо” (Київ) уклав партнерську угоду з мережею “БРСМ-Нафта”, яка має не лише спортивне, а й важливе соціальне значення, особливо в умовах війни. Замість розкішної презентації та промо-ролика, як планувалося, “БРСМ-Нафта” вирішила передати запланований бюджет у розмірі 300 тисяч гривень на потреби українських військових. Таке рішення підтримав генеральний директор ФК “Динамо” (Київ) Дмитро Бріф, підкресливши, що ця співпраця відповідає філософії клубу, який обирає лідерів ринку як партнерів. Обидві сторони визначили, що об’єднання заради перемоги України, як у спорті, так і на полі бою, є сьогодні надзвичайно важливою метою.
Новий партнер ФК “Динамо” (Київ) — БРСМ-Нафта підтримав ЗСУ

Залишити відповідь