Останнім часом месенджери стали основним засобом взаємодії між брендами і споживачами, замінюючи класичні соціальні мережі. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко зазначив, що користувачі все більше часу проводять у чатах, де активно спілкуються з бізнесами. Telegram, WhatsApp і Viber стали не лише платформами для комунікації, але й для продажів та формування спільнот. Це дозволяє компаніям уникнути залежності від алгоритмів соцмереж. Бренди використовують месенджери для надання персоналізованої підтримки, показу турботи та формування спільнот. За даними консалтингової компанії, 91% клієнтів у світі хочуть отримувати допомогу в режимі реального часу, що свідчить про зростання популярності месенджерів як інструменту взаємодії з бізнесом. У майбутньому ці інструменти можуть замінити e-mail-маркетинг та соцмережі в ряді сегментів.
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Залишити відповідь